Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angela schreef:Ga naar de divoza en ga passen. Niet iedere bodyprotector zit bij iedereen fijn. En eentje die niet fijn zit, zit in de weg, en dat maakt het rijden alleen maar gevaarlijk ipv veiliger.
HorseLove28 schreef:Ik zou het liefst naar een ruitersport winkel gaan. Misschien hebben ze daar wat voor je, en kan je daar meteen passen. Een bp met flexiblokjes is het fijnst, want die vormen beter mee met je lichaam.
Je moet met die klittenbandjes niet in het rood zitten, en aan de achterkant moet die niet te lang zijn.

lunaxssox schreef:ik heb er een met blokjes die past zich aan aan je lichaam echt een top ding
HorseLove28 schreef:Soms heb je op bodyprotectoren klittenbandjes, waarmee je ze kunt verstellen. Als je de klittenbandjes dicht maakt en je zit op het rode vlak, dan is die te klein voor jou.
f4bjheu schreef:sir lancelot!!!! ik heb al een aantal verschillende bp's gehad, maar deze zijn bij uitstek het allerfijnst!
http://www.horseallround.nl/ had een geweldige service en ik kon ook bij haar zelf even kunnen passen