Gezocht; bruin bonte d-pony Enjoy / Born This Way

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDeems

Gezocht; bruin bonte d-pony Enjoy / Born This Way

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 20:02

Hallo,

Bijna twee weken geleden is mijn bijrijdpony verkocht. Ik heb Enjoy zelf beleerd en doorgereden. We waren M1 startgerechtigd en L springen. Helaas heb ik nooit afscheid kunnen nemen.
Nu weet ik niet waar hij naar toe is gegaan. Ik weet alleen de provincie; Overijssel.

Paspoort naam; Enjoy
Wedstrijd naam; Born This Way
Officiele stokmaat; 142,2 centimeter
Bruin bont. Vier witte benen.
Rechts op de hals een witte vlek waardoor hij ook een witte pluk manen heeft.
Links op de schouder een witte vlek, valt onder het zadel op de foto's.

Kan iemand mij vertellen waar mijn allerbeste maatje naar toe is gegaan? Ik wil hem graag nog een keer weer zien.

(Al deze foto's zijn van mij)

Afbeelding
Zie hier enjoy zijn aftekening aan de rechterkant. Links heeft hij een witte vlek op de schouder.

Afbeelding
Enjoy op CH Coevorden 2013

Afbeelding
Onze laatste wedstrijd in het L2

Iedereen die meer weet mag mij een PB sturen! Ik wil hem graag nog een keertje zien of contact houden met hoe het met mijn topper is.

KirstenChes

Re: Gezocht; bruin bonte d-pony Enjoy / Born This Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:29

Ik hoop dat je hem vind demi!

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 20:54

[url]Voor de duidelijkheid:

Enjoy is dus niet van mij. Nooit geweest. Ik heb hem drie jaar lang gereden en uitgebracht op wedstijd. Al deze foto's zijn op openbare plekken genomen.
[/url]

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht; bruin bonte d-pony Enjoy / Born This Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:25

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Daarnaast is het niet nodig om in cursief en met grote lettergrootte een bericht te plaatsen. Dit wordt als storend ervaren en is daarom niet toegestaan op bokt.