Reis met paarden en cultuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elisedcl

Reis met paarden en cultuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 09:33

Hey iedereen,

Ik ben op 21 augustus 18 jaar geworden en heb van mijn ouders een fantastisch geschenk gekregen. Ik mag volgende zomer vakantie een reis maken helemaal in het teken van paarden.

Bijvoorbeeld een trektocht, op een ranch gaan, bij verwaarloosde paarden... Genoeg keuze.

Nu had ik graag geweten of er hier mensen zijn die ook al zo een reis hebben gemaakt en die mij graag hierover wat zouden vertellen.

Een vereiste is dat ik er ook iets van cultuur inzit zodat ik er zeker iets uit leer.

Zelf zou ik bevoorbeeld op een ranch ofzo wel zien zitten, of ergens vrijwillgers werk gaan doen en dan zo bijvoorbeeld één paard krijgen die je erdoor moet krijgen ofzo...

Ik weet niet goed wat er allemaal te beleven valt, dus mensen, leef je maar uit :)

dankjewel!
Laatst bijgewerkt door elisedcl op 01-09-14 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 09:40

Wat ontzettend leuk voor je!

Maarre... ik zou in de titel van je topic nog een 'r' toevoegen, nu is het niet zo leuk voor je ouders :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 09:44

Martie schreef:
Wat ontzettend leuk voor je!

Maarre... ik zou in de titel van je topic nog een 'r' toevoegen, nu is het niet zo leuk voor je ouders :D

:')

Was er niet een bokker die nog niet zo lang geleden op een ranch was? Ik geloof met friezen?

amintah

Re: verassing van mijn ouders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 09:45

Oh Ik volg! Ben wel benieuwd naar welke ervaringen er hier te vinden zijn!

Trouwens, fantastisch geschenk van je ouders TS!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 09:47

Mijn eerste reactie was, och jee, gecondoleerd.

Mijn tweede reactie: wat lief van je ouders! Ik heb wel trektochten gemaakt, maar daar zat niet veel cultuur in (wel veel mooie natuur overigens). Er zijn wat mensen die in het buitenland met paarden werken. Wellicht je titel even aanpassen (bv wie ervaring met werken met paarden in buitenland), zodat zij jouw topic sneller zullen vinden.

elisedcl

Re: Reis met paarden en cultuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 10:47

Okee, titel is aangepast ;)
Ik hoop dat er een paar mensen zijn die mij kunen helpen :)