Op vakantie bij de Eemhof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Op vakantie bij de Eemhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 20:28

Lieve bokkers,

Volgende week (5 tot 12 sept) van ik een weekje naar de Eemhof met mijn schoonouders, vriend en schoonbroertje. Ik mocht een plek uitzoeken zodat ik een dag kon gaan paardrijden. Nu dacht ik dat het misschien wel gezellig is als er een bokker is die 2 paarden heeft staan en een gezellig rijmaatje zoekt, om dan samen te rijden. Ik ben een gevorderde ruiter en ik houd het ook wel meerdere uren vol.

Als er niemand is die een gezellig maatje zoekt (eventueel tegen betaling) weten jullie dan een leuke manege, waar je kunt buiten rijden?

N_B_N

Re: Op vakantie bij de Eemhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 19:28

Helemaal niemand een idee?

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:41

Als manege zal je kunnen kijken in Amersfoort bij Macroix of de Treekhoeve?
Is wel 15-20min. rijden en ik weet niet of ze daar bosritten doen. Volgens mij zit er ook aan de slingerweg zelf nog een manege.

Ik woon zelf op een halfuur rijden vanaf de Eemhof en hier om de hoek verhuren ze paarden los, waar je dan zelf mee op bosrit kan. Ik dacht voor 20 euro per uur. Het is dat ik vrijdag zelf met vakantie ga, anders wilde ik je wel wegwijs maken in het bos daar..

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:58

Dank je wel! Ik zal eens kijken naar de manege's die u gezegd heeft. Weet u ook hoe de manege/stal bij u om de hoek heet? Veel plezier op vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:03

Via de Eemhof kun je volgens mij wel buitenritten boeken. Ik weet wel dat we "vroegah" regelmatig naar centerparcs gingen en dan altijd een park waar je iig ook kon paardrijden. En de Eemhof zat daar ookbij want die had ook zo`n gaaf zwembad :D)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 23:08

Ik heb even op de site gekeken, maar ik kon helaas niets over paardrijden vinden. Wel allemaal andere sporten. Maar bedankt voor je reactie!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:12

Wat je kunt doen is eventjes bij de balie in de actionfactory vragen of ze wat informatie hebben over manege's in de omgeving, daar kunnen ze je vaak wel verder helpen.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 23:15

Dank je wel. Denk dat ik dat zeker ga doen, samen met de info van hier boven

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:51

Lootje1991 schreef:
Dank je wel! Ik zal een kijken naar de manege's die u gezegd heeft. Weet u ook hoe de manege/stal bij u om de hoek heet? Veel plezier op vakantie!

Dat is bij Partycentrum het Leersumse Veld. www.leersumseveld.nl

Staat niks over op hun website, maar het is er echt! Gewoon naar Joes vragen.