Ik merk het nu al weer de dagen worden korter het word weer eerder donker. Van de week alweer twee keer s'avonds rond half 10 poep moeten scheppen en de hooibak vullen. Dan is het al donker en het is zo onhandig met een zaklamp.
Wie gebruikt er een hoofdlamp, Welke gebruik je, Wat zijn de ervaringen en waar zijn ze te koop?
De mijne komen bij de gamma vandaan 5 euro per stuk, action heeft ze dacht ik ook.
truus1970
Geplaatst: 29-08-14 22:41
Die van de kijkshop. Laatst zag ik er 1 bij de lidl. Tis makkelijker omdat je je handen vrij hebt. Al lijkt poep ruiem uit een weiland wel een hele onderneming.
Bij kampeerwinkels hebben ze ook altijd hoofdlampen, vast ook wel een waterdichte lijkt mij? Haha. Die ik heb gaan al suuuperlang mee op dezelfde batterij, komen ook van een kampeerwinkel
Ik heb er een van varta, laatst besteld via de airmiles shop, koste daardoor alleen verzendkosten. Hij werkt prima, goed licht en wat steviger dan die van de xenos. Deze is waterdicht en 40 uur licht beloofd de verpakking, maar of dat echt zo is, moet ik nog testen.