[EG] Kyara (v.mecenas)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Team_Sublime

[EG] Kyara (v.mecenas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 19:49

Hallo!

ik ben opzoek naar vorige eigenaar(en) van mijn paard Kyara. Dit met rede omdat sommige zeggen dat ze niet te vertrouwen is of last heeft van paniekaanvallen waarvan ik tot op heden niks van heb gemerkt

eigenaren van het afgelopen jaar heb ik al gesproken. daarvoor zou er een tijd geweest zijn van alleen handelaren en paardenmarkten. graag zou ik willen weten wie haar gefokt heeft ,mischien wie haar heeft ingereden etc ?

zoveel mogenlijk informatie over haar eerste 5/10 jaar

kyara is een bonte merrie met een erg aparte aftekening, een kant van haar hoofd is bruin de andere wit. Ze kan zowel western als dressuur rijden . bij de lichtse beweging gaat ze aan de teugel.

verder is ze nu 13 jaar en haar vader is mecenas een pools warmbloed moeder is thabita R en vader van moeder is primeur
, paspoort is van het anglo european studbook en heeft papieren van het NRPS

volgens de site van het EAS zou een vorige eigenaar G J H ALDERS geweest zijn en de fokker M BEEKMANS - VAN HALTEREN alleen weet ik niet hoe ik in contact kan komen. enige op google wat ik kan vinden zijn uitslagen van het NRPS.

Afbeelding
Afbeelding

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:16

Adres: J.L.E. Beekmans-van Halteren, Capelsedreef 8, 5161 RS SPRANG CAPELLE. (vrouw = M.)
telf: 0416 - 312312