Pff ik ben op zoek naar nieuwe rijlaarzen... maar.... Ik weet niet welke geschikt zijn
Ik heb een redelijk moeilijke voet, lees schoenen kopen is al een hel. Ik ben aan nieuwe laarzen toe en mijn allereerste paar leren rijlaarzen: Mountain Horse SCS3 (eerste versie) waren een schot in de roos! Geweldig voetbed, goed leer, welke een beetje ruw is. Ik kan er fijn op lopen en mee rijden. Ook heb ik een paar petrie Glasgows. Waarvan het voetbed aanzienlijk minder fijn is. Waardoor ik tijdens het lopen niet goed doorrol. Het leer is een stuk gladder wat ikzelf als minder fijn ervaar tijdens het rijden.
Nu ben ik op zoek naar mooie rijlaarzen die het liefste naar smaak aangepast kunnen worden, maar wat ik wil kan niet
Het leer en de zool van MH en het model van derby polo zwart met bruine neus en gesp
Wie weet er een oplossing? Een middenweg of ander merk? Ik google me rot maar kom telkens bij rijlaarzen met een voetbed alla petrie.
MH heeft in Amerika een model welke ik mooi vindt maar dus alleen daar te koop, dat wordt een te grote gok
http://www.mountainhorseusa.com/footwea ... ield-bootsGr kimberley
. Loopt echt heerlijk!
Het heten niet voor niets rijlaarzen. Ik doe die dingen echt op het laatste moment aan en direct weer uit. Ik loop er mee rond alsof ik 2 houten onderbenen heb. Maar om mee te rijden zijn ze super.