"Een dieptepunt van de afgelopen 3 jaar vind ik het samengaan van alle hippische bonden in de KNHS.........
Er is zelfs een dermate chaos ontstaan dat ook de simpele maar essentiële basiszaken zoals wedstrijden en puntenregistratie volkomen in het honderd zijn gelopen.
Irma (zijn vrouw) kreeg vorige maand 3 foutbrieven over verkeerde starts van paarden.
Zelf houdt ze alles bij, wedstrijden, punten, prijzengeld. Ze heeft de telefoon gepakt en uitgelegd dat de foutbrieven niet kloppen. Ze hadden geen idee, konden het ook niet controleren.
We kregen recent overschrijvingskosten opgelegd van paarden die al 2 jaar niet meer bij ons op stal staan!
Het is een puinhoop. Ik heb erg lang nagedacht op welke manier je nog een keer schoon schip zou kunnen maken en een eind aan deze chaos.
Dat kan alleen als je de eerste drie maanden van 2004 alles vrij laat en geen winst en verliespunten registreerd.
Laat iedereen rijden voor ervaring en prijzen in de klasses waarvan hij of zij denkt er thuis te horen.
En laat voor 1 maart opgeven in welke klasse er per 1 april wordt gestart.
En begin dan het groene seisoen weer met het registreren in de opgegeven klasse met 0 punten.
Het is in niemands belang zich te hoog of te laag in te schalen, ik verwacht er dus geen problemen bij, alleen een oplossing."
Wat vinden jullie hiervan?
Is het een oplossing of complete onzin.
Persoonlijk vind ik nog helemaal niet zo´n raar idee, kunnen ze die 3 maanden zelf mooi gebruiken om de administratie op orde te brengen

Vind het trouwens wel leuk om te lezen dat een prof als Voorn dus net zoveel problemen heeft met de KNHS als ik