Ben ik de enige die altijd problemen heeft met het versturen van inschrijf formulieren.?? Wordt er gek van.. Vul hem netjes in, sla hem op en versturen maar..Maar ik krijg 9 van de 10 een mailtje terug dat ze hem niet kunnen openen..
Wie heeft dit ook.?? Maar de belangrijkste vraag wie weet wat ik verkeerd doe en heeft de gouden tip..
listiglistje
Geplaatst: 24-08-14 13:12
Je kan kiezen opslaan als, dan kiezen voor een regulier gangbaar bestandsformaat? Wellicht sla je hem nu op als een bestandsformaat wat op jouw pc zit, maar niet gangbaar is?
Nee hoor, online inschrijven is nu overal tegelijk ingevoerd. Je moet als vereniging alleen aangeven of je er wel of niet gebruik van wilt maken.
Wij organiseren jaarlijks een wedstrijd. Elk jaar zit er 1 persoon op de hele wedstrijddag bij die het niet lukt om het inschrijfformulier op te sturen. In dat geval accepteren wij ook een inschrijving per mail, maar daar moeten dan wel dezelfde gegevens in staan als in het formulier. En 1 persoon op 1 hele wedstrijddag is niet veel. Ik denk dat de meeste mensen dus geen probleem met dat formulier hebben.
Ok. In de mail die wij gehad hebben wordt dat niet gezegd. Daarin wekken ze de indruk dat het gewoon overal tegelijk is ingevoerd. Maar als ze al beginnen met 3 provincies en dan elke 2 weken een paar erbij doen. Dan is het binnen korte tijd overal wel beschikbaar.
Ik heb een mac en gebruik dus pages, deze bestanden zijn op een windowscomputer niet te openen. Zet ze daarom altijd om naar een pdf en dan gaat het goed
gomir
Geplaatst: 24-08-14 16:10
Ik kan die inschrijfformulieren op de laptop ook nooit aanmaken. Alles keurig ingevuld en opgeslagen en als ik hem dan uittest dan is het formulier blanco/onleesbaar. Maakt niet uit hoe ik hem opsla.
Ik zet gegevens dus altijd maar gewoon op de mail
Elco
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-14 16:12
Nou ik ben blij om te horen dat ik niet de enige kneus ben, die er elke x problemen mee heeft..
Mijn KNHS wordt ook weer een probleem, kom er vaak niet op..En als het lukt kom ik niet waar ik wezen moet..Zal de leeftijd zijn denk ik..
Maar om het via de mail te doen is ook nog een optie, denk dat ik dat maar ga doen..
Al heb ik vandaag nog geen mailtje gehad dat hij niet te openen is..Of hij is natuurlijk nog niet gelezen..
Haha, dat probleem heb ik ook, dat ik dingen gewoon niet kan vinden op die site. Ik kan de wedstrijdkalender ook niet meer openen. Want ik heb IE9. En ze willen perse dat je IE10 hebt of hoger.
Mies1997
Geplaatst: 24-08-14 16:19
Ik heb dat probleem ook gehad. Je moet het bestand na het opslaan veranderen in een PDF en dan kunnen ze het wel openen. Hopelijk lukt het hiermee wel.