Hallo Bokkers,
Ik heb een poosje geleden nieuwe laarzen gekocht omdat mijn oude leren laarzen toch echt aan vervanging toe waren. Ik heb een erg smalle kuit en schoenmaat 40 dus toen kwam ik uit op de Qhp pearl, nette laars met veel lak eraan maar aan de zijde waar de laars het zadel raakt is ie helemaal leer. Mijn oude leren laarzen zonder lak daar stond ik in de modder mee en maakte niet uit hoe vies ze waren ik kreeg ze toch wel schoon, met een beetje water en veel lederzeep. (zo'n spray) Dan goed met een zacht doekje boenen, en op zijn tijd eens invetten. Nu met deze erge regenval worden mijn laarzen wel vreselijk vies en krijg ik ze niet goed schoon of ik ben er erg lang mee bezig.. waar ik gewoon niet altijd tijd voor heb.
Dus wie-o-wie heeft de gouden tip om laklaarzen met veel naden en leer netjes en goed schoon te krijgen?
Groetjes!
ik probeer heel netjes met de laarzen om te gaan maar helaas is dit niet altijd mogelijk, ik heb ook niet de mogelijkheid om twee paar laarzen/schoenen mee te nemen en aan te trekken. Dus liever alleen reacties hoe ik ze schoon krijg!