Het was in Leusden bij Nimmerdor, en was goed rijden daar.
Er was ook een man van de KNHS aanwezig die je paardenpaspoort ging controleren en kijken of je een chip had, dat was de eerste keer dat ik dat had

Maar iig, de eerste proef ging wel goed.En ik had 174 punten wat ik niet geheel verwacht had, maar ik was het er best mee eens

De 2e proef ging voor mn gevoel eigenlijk nog wat pittiger maar het wijken ging niet goed
Rijd ik er normaal standaard 7ens voor nu had ik een 5 en een 6.T ging ook niet goed dus t klopte wel.Verder nog een schoonheidsfoutje, en aant eind las mn moeder linkerhand, ik dacht al klopt dat wel.En toen moest ik opeens m-x-k-a de rijbaan verlaten wat niet echt lukte op die hand
Gauw omgedraaid.Toen kreeg ik mn protocol 170, -2
Dus ik had er 168 jammer want anders had ik er 2 gehad.T kwam vooral doordat mn moeder zenuwachtig was
Ik reed richting a op de ac lijn en toen moest ik opeens bij a afwenden haha, gelukkig deed ik het toen wel zelf goed.Ik vind het sowieso wel goed van mijn moeder dat ze leest, want in de B durfde ze het nog niet
Maar t was jammer maar geen man overboord.Volgende keer beter en de punten waren toch nog goed zat
Ik zal iig niet zoals je sommige kinderen weleens ziet, tegen mn moeder gaan zitten schreeuwen want dan had ik de proef maar beter moeten kennen 
T was iig een mooi dagje en ik ben weer 2 bekers en 2 rozetten rijker
( en niet te vergeten 3 wp
)