Gezocht: Een aantal jaar geleden heb ik een paard getraind voor iemand. Het was een lichte quarter horse ruin, naam: bo (knows hollywood conclusion). Heb toen der tijd er barrel race mee gereden en een begin gemaakt in de reining. Ik ben al jaren hopeloos opzoek naar dit paard. Het laatste dat ik weet is dat hij via Klaas Cozijnsen (cobo) is verkocht aan iemand in Woudenberg. Wie weet meer? Aub reageer!!
Deze gebruiker heeft of had een Bo. memberlist.php?mode=viewprofile&u=39916 Staat een foto van in het profiel. Maar dit is een Palomino. Bedoel je die kleur?
Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten. •Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld: * [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie. * [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.