Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bismarck schreef:Ik heb sinds kort een trailer en nu wilde ik deze graag verzekeren. Ik heb al een aantal polissen doorgelezen en ze lijken eigenlijk allemaal op elkaar. Wat mij echter op valt is dat nergens in de voorwaarde de schade toegebracht door paarden word genoemd.
Ik vroeg mij af welke verzekeringen jullie hebben voor je trailer en dekt deze verzekering ook schade toegebracht door paarden?
Alvast bedankt!
. Omschrijving van hun website: ( http://www.hippo-international.nl )ikke schreef:Bismarck schreef:Ik heb sinds kort een trailer en nu wilde ik deze graag verzekeren. Ik heb al een aantal polissen doorgelezen en ze lijken eigenlijk allemaal op elkaar. Wat mij echter op valt is dat nergens in de voorwaarde de schade toegebracht door paarden word genoemd.
Ik vroeg mij af welke verzekeringen jullie hebben voor je trailer en dekt deze verzekering ook schade toegebracht door paarden?
Alvast bedankt!
NL: dat kan niet. Schade door paarden toegebracht valt onder de aansprakelijkheid van de eigenaar van het paard (dat is de basisregel; uitzonderingen zul je altijd kunnen vinden).