Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of het juridisch loket in jouw woonplaats
Caily schreef:Al heeft jouw paard schuld, dan nog hoef jij jouw verzekering niet te bellen oid. Dan moet alsnog de schadehebbende bij haar verzekering aan de bel trekken, die dan bij "jouw schuld" naar jouw verzekering zal stappen, en niet anders.
lady62 schreef:Wacht even je bent toch gewoon wa verzekerd.
De eigenaar moet je dan wel eerst aansprakelijk stellen tot die tijd hoef je niets te doen.
Daarna zoekt de verzekering wel uit of er inderdaad terecht geclaimd word.
sanne1221 schreef:Dit soort geneuzel is precies de reden waarom mijn paard niet met een ander paard staat. Er kan altijd een ongeluk gebeuren en dan krijg je dit soort financieel getouwtrek..
sanne1221 schreef:Dit soort geneuzel is precies de reden waarom mijn paard niet met een ander paard staat. Er kan altijd een ongeluk gebeuren en dan krijg je dit soort financieel getouwtrek..
lady62 schreef:als je verzekerd bent dan zou ik me niet druk maken.
als de schade terecht is dan keren ze uit anders niet daar heb je zelf geen omkijken naar.
batje schreef:sanne1221 schreef:Dit soort geneuzel is precies de reden waarom mijn paard niet met een ander paard staat. Er kan altijd een ongeluk gebeuren en dan krijg je dit soort financieel getouwtrek..
Als je gewoon een AVP verzekering hebt is dat helemaal geen gedoe hoor. Je geeft het op bij de verzekering en dan is het voor jou redelijk klaar.
Ik snap dan ook niet waarom mensen soms zo ontzettend moeilijk doen bij aansprakelijkheid als er een AVP verzekering is.