Wedstrijdsysteem in Schotland (UK)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CuteApplePie

Wedstrijdsysteem in Schotland (UK)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 01:30

Hai!

Laatst heb ik contact gehad met een stal in Schotland, om daar na aankomend schooljaar voor een tijdje te gaan werken.
De werkzaamheden zouden onder andere het rijden van de paarden en ook het uitbrengen op wedstrijd zijn. Het is natuurlijk nog lang niet zeker of dit door gaat, maar het lijkt me wel slim om wat meer te weten te komen over het Schotse wedstrijdsysteem.

Ik heb geen idee hoe verschillend het is van het Nederlandse wedstrijdsysteem, dus vroeg ik mij af of iemand hier mij kon inlichten? :)
Het gaat met name om springen, dressuur en eventing.

Je zou me heel erg uit de brand helpen als je me dit kon vertellen!

CuteApplePie

Re: Wedstrijdsysteem in Schotland (UK)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 23:09

Niemand die mij hier mee kan helpen/

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 08:37

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:31

Ik weet wel dat ze in Schotland andere proeven hebben en de niveau indeling ook anders maar ik weet niet hoe het officieel geregeld is. Ik heb er vijf jaar gewoond en kwam daar vaak op een manege waar ook wel wedstrijdjes werden georganiseerd maar vond het niveau er wel lager. Geeft natuurlijk wel een makkelijker instap. Bij het zoeken naar een goede manege rondom Glasgow kwam ik weinig tegen qua lesniveau en accommodatie dat ik interessant vond. Maar dat is al zo'n 12 jaar terug, kan nu anders zijn natuurlijk.

Goede link van Scum, ga het ook eens lezen.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 12:16

Dankje Scum!
Hmm, ja ik vraag me ook heel erg af hoe de niveau indeling is, ik ga nog maar eens goed verder zoeken, bedankt in ieder geval!