Ik als ondernemende ruiter wil graag zelf een kamp organiseren, ik zat op de fiets en verzon het volgende idee... En na wat avondjes informatie zoeken en bedenken is het toch gelukt dus voor wie mee wilt....
Wanneer: 4 tot 9 mei 2015 . Waar: In Kootwijkerbroek (dop heets del)
Met o.a de workshop Sleutelhanger maken van paardenhaar. We bezitten daar een Binnen & Buitenbak, Binnen stallen met weide gang en 250km Ruiterroutes in het Bos. De kosten komen ongeveer uit op 365 euro P.P Voor jou en je paard! (Incl hooi en stro voor je paard en stalling)
Wil jij ook mee? Er kunnen 20 personen mee! Wil je je aan melden? Stuur mij dan een PB met je mail adres dan krijg je een bevestiging! Groetjes Chrissy
ikke
Geplaatst: 17-08-14 20:52
Zet er voor de beeldvorming ook even bij wat dan inklusief is. Ik verwacht dat eten erbij is (wat ga je serveren?) maar 's avonds en tussendoor? Een hapje, een drankje?
Hoe beter je beschrijft wat je biedt, hoe kleiner de kans op gezeur achteraf.
Ik denk dat je het nog wat meer moet doordenken, dop heets del is niet echt een luxe accomodatie, dus je zal de rest wel moet "upgraden" wil het die 365 euro waard laten zijn. Hoe meer je vraagt, hoe meer "gezeur" je kunt verwachten.