Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
renateeee_ schreef:Je moet deze maand proef 4 en 3 rijden. Je kan dit vinden in je proevenboekhe voorin of op deze site https://www.knhs.nl/kenniscentrum/dress ... en/#topnav.
Alvast succes!
. Meestal zijn ze bij een onderlinge wedstrijd iets soepeler met jureren. Gewoon lekker doen, je hebt niks te verliezen en het is altijd goed voor de ervaring
. Succes!
lrtj_ schreef:Ik zou toch wel een witte broek doen met een zwarte blazer, vaak gelden wel de offciele regels op onderlinge wedstrijden.
Dit is dat je toch in wedstrijd of club tenue moet starten.
Verder is het verstandig om een uur van te voren aanwezig te zijn het kan namelijk echt heel erg in lopen.
Ga je te paard of met de trailer? Want ik zou wel iets langer los rijden zodat je hem echt goed los hebt.
Als je zelf wedstrijd hebt kan je gewoon niet bij je vriendinnen kijken, je moet gewoon kijken bij de ringmeester of het in loopt.
Vaak moet je je in de kantine aanmelden en kan je gaan starten dit doe ik vaak als eerste anders vergeet ik het.
Vaak wil ik wel even zien tegen wie ik allemaal start dus kijk even bij het losrij terrein ga dan zelf alles in orde maken en op mijn gemakje losrijden omdat ik zeker wil weten dat ik daar de tijd voor heb.
En ik niet heb gehaast om bij vrienden te kijken.
Verder zou ik wel knotten dat staat wel zo verzorgd
FriesWytske schreef:@ Slina Heb er nog nooit commentaar op gehad of een minder cijfer, omdat ik de manen los heb bij mijn huidige wedstrijdpaard. Het is namelijk gewoon toegestaan.
Slina schreef:FriesWytske schreef:@ Slina Heb er nog nooit commentaar op gehad of een minder cijfer, omdat ik de manen los heb bij mijn huidige wedstrijdpaard. Het is namelijk gewoon toegestaan.
Ja, maar dan alsnog vind ik het slordig staan.
Complete wedstrijdoutfit met haardonut en al, hoeft van mij niet.
Maar manen vlechten staat bij mij bovenaan.
(Mits je start met een warmbloed. Fjordenboog valt niet te vlechten)
Ik doe er trouwens een nieuw donkerblauw dekje onder met paarse streep.