Binnenkort heb ik een fotoshoot op het Balloerveld. De parkeerplaats aan de crabbenweg (schaapskooi) ken ik. Maar ik vroeg mij af, kun je op meerdere plekken parkeren? Met trailer.
Het gaat mij vooral om in de buurt van het stukje zandverstuiving te zitten.
Alvast bedankt!
zonnebloem18
Geplaatst: 12-08-14 22:35
Aan de andere kant tussen Gasteren en Loon is een mooie grote nieuw aangelegde parkeerplaats, Visvliet heet de weg als ik het goed heb.
In het groene driehoekje rechtsboven is nu die parkeerplaats
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 12-08-14 22:39
ED -> BRT omdat ED hier niet de plek voor is en ruiters die in die omgeving buiten rijden waarschijnlijk het antwoord weten.
Monica_86
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-14 05:12
Zonnebloem ik weet niet of jij er bekend bent maar hier mag je met trailer(s) parkeren? En weet jij dan zo hoe centraal je zit qua "zandvlaktes"? Of die dichterbij zijn vanaf die parkeerplaats dan van de andere kant?
Vanaf de schaapskooi zit je het dichtst bij de zandverstuiving denk ik. Als je even voorbij de nieuwe parkeerplaats rijdt (richting Gasteren ) kun je ook nog parkeren. Zo'n honderd meter voorbij die parkeerplaats is een soort inham. Klinkerweggetje daar staan vaker trailers. Daar heb je ook geen "last" van parkerende auto's of andere mensen zeg maar. Kun je rustig laden en lossen en je kunt meteen het brede zandpad op dat als je rechts aanhoudt uitmond op de zandverstuiving.
zonnebloem18
Geplaatst: 27-08-14 06:48
Trailer parkeren is geen probleem maar het is wel best een eind naar de zandvlaktes, al zal het vanaf de Balloo kant denk ik zo'n beetje net zo ver zijn.