[OV] shetlanders! moeder en zoon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

is het nodig om te zoeken naar verzorgpony's waar je superveel van houd?

Ja.
1 (100%)
Nee.
Geen stemmen
Ik weet het niet.
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

elisejacky

[OV] shetlanders! moeder en zoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 11:02

hey!
ik kwam aan bij me verzorgpony's, ineens waren ze weg. na 4 jaar verzorgen en een hengstenveulen opgevoed te hebben, zijn ze plotseling verkocht. even wat info:

naam: Hastha
hoe oud: rond de 20(?)
ras: shetlander
merrie
kleur: donkerbruin, in de zomer wat goud
ze heeft aardig veel veulens gehad en het kan zijn dat ze hoefbevangen verkocht is.
ik was de enige die ze vertrouwden, ze was eerst bang, toen ze zwanger was had ik haar gevangen en helemaal mak gemaakt, ze kan nu wat schigtig zijn.. ik reed weleens op haar maar schopjes en sturen snapte ze niet.
ze kon aan het halster meelopen maar soms staat ze stil en wilde ze niet meer lopen

naam: Binky
hoe oud: rond de 2 jaar
ras: shetlander
hengst
kleur: bont (wit/bruin)
hij was erg speels, als je lang op je hurken bij hem gaat zitten gaat ie een beetje raar doen.
natuurlijk nog niet ingereden, heeft voorderest niet echt iets geleerd alleen maar aan het halster meelopen . (wilde hij soms niet )
kan goed springen
(voor vragen zijn de reacties;;)

ik mis ze heeel erg |( als je denkt dat je ze kent stuur ddan alsjeblieft een privee bericht!

van me moeder hoorde ik iets dat Binky naar belgie is, over Hastha zei ze niks ( ik hoop dus ook echt niet dat ze naar de slacht zijn) |( |(

xx

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [OV] shetlanders! moeder en zoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:37

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of lease/verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemming regel voldoen worden verwijderd.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.