Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snadrem schreef:Je kan je paard er ook in trainen dit niet te doen lijkt mij. Die van mij geeft niks meer om honden, ze mogen zelfs tegen haar op springen als ik er bij ben.
Lusitano schreef:Het lijkt mij een vrij natuurlijke reactie, en al helemaal voor een paard met een veulen, om niet van vleeseters te houden.
Een vos kan een pasgeboren veulen natuurlijk wel wat schade aandoen. Het zal instinct zijn.
maar leuk is het niet.
safina schreef:Snadrem schreef:Je kan je paard er ook in trainen dit niet te doen lijkt mij. Die van mij geeft niks meer om honden, ze mogen zelfs tegen haar op springen als ik er bij ben.
Dan ik wel heel benieuwd hoe je dat traint. En vooral hoe je ze leert dat niet te doen op momenten dat je zelf niet in de buurt bent.
- naast de reiners.Annekexxx schreef:Ik heb net wat gesnuffeld op internet en in de stamboom van mijn paardje...
En zowel langs vaders als moeders kant zit er overal cutting-bloed tussen- naast de reiners.
Troi, wat een goede gok!