Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sterretje90 schreef:Zeker een interessante vraag. Eerlijk gezegd zou ik het zelf niet vertrouwen.... Iets met een hoofd waar je er maar één van hebt enzo. En daarnaast zou ik persoonlijk een cap altijd zelf in de winkel gaan kopen en niet online
Carrotcake schreef:Sterretje90 schreef:Zeker een interessante vraag. Eerlijk gezegd zou ik het zelf niet vertrouwen.... Iets met een hoofd waar je er maar één van hebt enzo. En daarnaast zou ik persoonlijk een cap altijd zelf in de winkel gaan kopen en niet online
Maar in een winkel krijg je ook bijna nooit een die geseald (fabrieksverpakking) is. Hoe weet je dan dat die nooit is gevallen?
myk_en_shant schreef:Persoonlijk zou ik deze cap weer terug sturen en dan toch even verder zoeken.
Dit is niet de juiste manier van verzenden, slechte service en onzorgvuldig zou ik zeggen.
Risico dat ie niet meer goed is, is te groot.
Bij de post wordt er niet rustig aangedaan met pakketjes, zolang er niet " breekbaar" opstaat.
Carrotcake schreef:Mariett schreef:Maar als je het zo bekijkt.. Hoe krijgt de ruitershop hem binnen? Ook via transport toch?
Ja, maar dan zijn ze degelijk verpakt en zit er van dat soort piepschuimpapier eromheen in een gesealde plastic zak.
Citaat:Ik heb mijn cap bij agradi besteld, kwam aan in een doos met daarin nog een doos, die geseald was en daarin zat de cap in weet ik hoeveel beschermlaagjes, en dat was ook geen super deluxe cap, nee 'gewoon' een harry's horse
Sita77 schreef:Ik vind de reacties hier toch wel erg overdreven hoor.... Je moet niet paranoide worden. Dus iedereen die hier reageert gooit zn cap weg als je m eens uit je handen laat vallen ook? Komop he, gewoon je gezond verstand gebruiken lijkt me genoeg hoor, na een val (op je hoofd) zeker wegdoen, maar anders....
Sita77 schreef:Ik vind de reacties hier toch wel erg overdreven hoor.... Je moet niet paranoide worden. Dus iedereen die hier reageert gooit zn cap weg als je m eens uit je handen laat vallen ook? Komop he, gewoon je gezond verstand gebruiken lijkt me genoeg hoor, na een val (op je hoofd) zeker wegdoen, maar anders....