ik zoek leren rijlaarzen rond de 150 euro max. ik ben pas 14 maar toe aan leren laarzen die niet te prijzig zijn.het liefste met veters voor. ik weet alleen mn schoenmaat (39) lengte en kuit niet. weet iemand hoe ik dit kan meten? ik heb nu syntetisch ledere laarzen mijn die zijn op verschillende punten al gescheurd.
ik heb deze al als opties wie nog wat weet laat graag weten of informatie over deze laarzen.
ik heb al zon 3jaar de zelfde schoen maat en qua lengte groei ik ook al zon 2 jaaar niet meer. en dat ik misschien nog niet volledig ben uit gegroeid is ook de reden dat ik niet al te duren leren laarzen wil.
BlackShadowZ
Geplaatst: 06-08-14 11:35
Ag ik heb ze toen ook met mijn koppige hoofd op mijn dertiende gehaald. Eerste paar enorm spijt van gehad omdat het slecht leer was en veel te grote kuitmaat.. Ik zou gewoon even naar Divoza gaan en ze daar passen. Hebben ze meerdere modellen in jouw prijsklasse.
Onze kids hebben lederen laarzen, we zijn erg tevreden over de nieuwe HKM kids laarzen, mooie kwaliteit voor beperkt budget en ook lekker soepel laarzen.
Ik ben aan het wachten tot de Mondoni Wakefield de verkoop ingaat. Veters, ritssluiting en spoorbeschermers. Voor een leuk prijsje, 119,99 euro. Geen idee of ze passen, zal ik wel zien in de winkel zelf.
Ik heb laarzen van Mondoni, worden verkocht bij Divoza. Heb ook twee paar laarzen bij EJ vandaan gehad, maar die waren na resp zeven en vier maanden kapot. Doe ik dus nooit meer.
Heb nu mijn tweede paar Mondoni's, het eerste paar heb ik drie jaar mee gedaan (Mondoni Field - €109,95), het tweede paar heb ik nu en rij ik heel intensief mee en loop ik liefst de hele dag op (Mondoni Kendal - €159,95).
Ik heb pas HKM Spain laarzen gekocht en die zitten goed. Waren ook niet zo heel duur E168,- , maar je kan het beste naar een winkel gaan om een aantal modellen te passen en kijken hoe ze om je kuiten zitten.