Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:Weet je zeker dat je hooinet geen boksbal is? als ze er hooi uittrekken dan stuitert hij wel terug dus beweegt altijd, misschien word hij daar wel boos van?

Susanne100 schreef:MarcR, daar wordt aan gewerkt. Daarom is het oa zo belangrijk dat ik hem op een veilige manier van A naar B krijg. Maar dat gaat uiteraard niet van de een op de andere dag. Als je goed gelezen had had je gezien dat hij ook steigert als hij volledig los staat (in zijn normale omgeving) en ik van. een afstandje toe kijk. De druk die jij noemt komt dus niet persee van mij af.
Daarnaast mag je me uitleggen hoe ik singalen op kan pikken van een paard dat eerst ruim 30 minuten rustig op de trailer staat en dan zonder verrandering van weg/rijgedrag (gewoon recht toe recht aan op de snelweg) ineens onrustig/boos wordt. Ik kan hem niet zien, nauwelijks horen en voel alleen aan de auto als hij flink beweegt (en dat is niet meer het subtiele wat jij bedoeld).
Ik probeer alleen maar te achter halen hoe ik hem in de tussentijd het beste kan vervoeren. 1,5 of 2 paardstrailer en met of zonder zadelkamer.