De mensen waar ik haar van gekocht heb noem ik even W
Info:
Ras: onbekent
Schofhoogte: rond de 132 cm
Leeftijd: 17/18 jaar
Kleur: palomino ze word bruin bij haar billen en benen en heeft ook een paar bruine vlekjes
(s ’winters soms bijna schimmel en s ’zomers bijna goud)
Rijden:
In alles is ze goed een beetjes dressuur, een beetje springen en een boomstammetje springen gaat met veel plezier. Je moet laten zien dat je het waart ben om op haar te rijden, springen waren bij ons steeds weigeringen nu ik beter rij heeft ze me vaak gered als ze een noodsprong maakte en dan scheef op de andere sprong aankwam omdat ik mijn beugel zocht. We zijn er dus ook achter gekomen dat ze het springen heel erg leuk vind en het ook aardig goed kan.
Bijzonder:
Haar boven tanden zijn korter dan haar ondertanden dus heeft ze vroeger ondeugden gehad wat dit is weten wij niet want ze doet het nu niet meer. Ze heeft een gruwelijke hekel aan op stal staan en toen ze bij ons kwam was de bak verschrikkelijk ze wou er niet in. Nu is dat nog steeds moeilijk. Ze is een echte buitenpony. Ook heeft ze een gevoelige huid.
Wat ik weet over de vorige eigenaren:
W, ken ik persoonlijk ik heb Rosa daar ook leren kennen door op haar te mogen rijden later is ze over gekocht. Wat W, wist dat ze voor haar manege pony is geweest deze mensen wouden haar graag kwijt Ook is ze ergens in het verleden marathon pony geweest. Dit kan ook kloppen want kegeltjes rijden vind ze geweldig en we konen haar gewoon inspannen en wegrijden. W heeft haar gekocht toen ze 15 jaar was
De manege moet groot zijn geweest. Ook hebben de vorige eigenaren haar met een palomino shetlander hengst gekocht
Foto’s:

betere foto van haar bles

ze is hier net aan het verharen maar dan is er een totaal plaatje

mijn pb staat ook open voor info
groetjes Henrike