Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je ziet niet hoe zijn ogen staan, je ziet niet of hij tekenen van spanning in zijn lijf laat zien, je ziet niet of hij ontspannen achteruit loopt of hard etc etc
Het eraf trekken van het dekje kan nieuwsgierigheid zijn, of speelsheid, of .. Noem maar op
succes! 
Ik kan je "de natuur van het paard" aanraden https://m.bol.com/nl/p/de-natuur-van-he ... 006586427/

elenaMM77 schreef:ik vind het helemaal geen vreemd gedrag..
het is een jong dier en kent het niet.. dus hij probeert er onder uit te wandelen..
ze kunnen vooruit spuiten en vluchten voor het ding.. maar dit veulen is blijkbaar koeler dan dat..
en probeert gewoon om achteruit onder de deken vandaan te kruipen.
gooi maar eens een handoek of deken over een hond.. de helft wurmt zich er vooruit onder vandaan.. anderen lopen achteruit net zo lang tot het afglijd (het minder slimme typ zeg maar)..
gewoon lekker laten lopen, er bij blijven zodat hij niet alsnog rare dingen zou kunnen doen als hij het toch enger gaat vinden omdat ding op zijn rug blijft.
het is gewoon een nieuwe ervaring.
gurde schreef:en ik had nog een vraag,
het is dus een hengstje (word na de zomer geruind ivm vliegen) nu zie ik op zijn penis rode puntjes bovenin en op de eikel en ook veel korstjes. nu heb ik gehoord dat sommigen het schoonmaken maar als ik dat doet word hij boos. iemand enig idee hoe je dat kunt schoonmaken zonder getrapt te worden?
hoorde wel eens van verdoven maar welk spul gebruik je daarvoor en mag je dat gewoon zonder DA doen?