Paardrijdkleding setjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welliej

Paardrijdkleding setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 14:17

Oke dit is misschien een hele domme vraag, en ik bereid me voor op de typische bokt antwoorden.
Maar misschien, heel misschien zijn er ook mensen met nuttige tips/adviezen.
Ik heb momenteel een stuk of 7 rijbroeken, en denk een twintigtal paar sokken. Niks matcht bij elkaar. Althans heb wel basis kleuren die ik kan combineren enzo.. maargoed mijn huidige garderobe ziet er echt niet meer uit. Dus beetje bij beetje aan vervanging toe.
Nu wil ik graag 'echte setjes' dus bijpassende sokken, met bijpassende broek en bijpassende shirt zegmaar.
Op een of andere manier raak ik echt verdwaald in de webshops. Zooooveeeeeeeeel merken. En als ik eindelijk een leuke broek heb, zijn er weer geen bijpassende sokken te vinden of shirt.
Hoe doen jullie dat? Kopen jullie setjes van hetzelfde merk? Of match je gewoon op kleuren.

Ohja en welke merken vinden jullie fijn, hebben leuke setjes maar ben ik geen 300 euro kwijt voor een setje (shirt,broek en sokken). Ik bedoel.. 300 euro, is meer dan mijn stalgeld :Y)
Voorbeeldfoto's mag uiteraard.
En natuurlijk de grote vraag: waar bestel je ze :)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:21

Ik match mijzelf niet qua kleuren. Had gisteren vb een rode rijbroek aan met felroze (neon) rijsokken. :')

Denk dat je het beste zoiets doet: vb. bruine rijbroek met grijze sokken en grijs shirt?

En de bovenstukken kan je ook uit vb de h&m halen, of de primark. :) In dezelfde kleur van je sokken dan. :)

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:23

Ik heb laatst geverjaardagshopt (goed woord....) bij de Epplejeck!! Twee nieuwe broeken, vier paar nieuwe sokken, een paar nieuwe handschoenen en een nieuw halster met touw. Ik heb alles in het rood-donkerblauw met kleine witte of grijze accentjes. Niet op merk geselecteerd, puur op kleur dus. Wat wel scheelt is dat eigenlijk mijn hele leven bestaat uit die kleurcombi :P Dus ik heb qua bovenkleding die ik in de kast heb ook heel veel van die kleur. En ik match zelfs met m'n interieur, maar dat doet er natuurlijk niet toe :') Ik was in totaal zo'n 150 euro kwijt.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:26

Ik hou niet van echt alles in dezelfde kleur dus ik combineer altijd zo:
basic kleur rijbroek, zwart, grijs, donkerblauw etc.
Een leuk shirtje erop, polo, basic tshirt of hemdje.
Sokken zijn er echt in 1000 kleuren te krijgen en als je het echt niet kan vinden. Koop gewoon zwarte! :)

Ik match of mijn broek of mijn shirt wel altijd (zo mogelijk) bij het dekje wat op dat moment onder het zadel ligt.

Ik shop altijd bij EJ, vind het onwijs fijne en overzichtelijke (web)winkel met groot assortiment!
Laatst bijgewerkt door Vanky op 03-08-14 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:27

Kijken wat in de aanbieding of opruiming is en dan matchen met me rijkleren die ik al heb! Ik ga veel naar rob fransen. Altijd veel Kingsland in de aanbieding. Ik ben namelijk Kingsland fan :Y)
http://www.robfransenpaardensport.nl/

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 14:29

Dank jullie voor jullie tips.
Stiekem is het ook veel makkelijker om zelf te combineren. Maar ik wil gewoon heeeeeeel graag een volledig bij elkaar passend setje. :Y)

Ik zag laatst bijvoorbeeld een dametje lopen in een PK-Set
Donkerblauw met oranje accenten sokken, bijpassende rijbroek, bijpassend vestje. Ik vond dat zo cooooool.
Dat wil ik :D

charysa

Re: Paardrijdkleding setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:38

Harry horse heeft veel van zulke setjes.
Gewoon kijken wat dan nieuw uit komt en alles gelijk bestellen of kopen.
Dan is je setje compleet

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 14:41

JNY024 schreef:
Harry horse heeft veel van zulke setjes.
Gewoon kijken wat dan nieuw uit komt en alles gelijk bestellen of kopen.
Dan is je setje compleet

Dankje! Hier kwam mijn vraag een beetje op neer :P
Ga gelijk op Harry Horse jacht hihi

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 14:42

Dat is ook redelijk betaalbaar :P
Divoza heeft een grote opruiming van de zomercollectie.
Misschien scoor je hier nog setjes! Zelfde vest en sokken en een matchende broek ook prima toch!

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 14:46

Jaaa mijn oog is gevallen op het RHA setje inderdaad bij Divoza! Ik ben helemaal blij hihi. Precies wat ik zoek. Moet alleen nou gaan oppassen dat ik niet uitrijdekens en al die andere nutteloze zooi koop omdat het erbij past.
Zelfbeheeeersing hihi

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 18:01

haha foto?
Nieuwe wintercollectie hebben ze ook al foto's van geplaatst