Paardrijden Curacao

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarianneSt

Paardrijden Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 04:50

Ik ben op dit moment op Curacao op vakantie met mijn ouders en broertje. Nu lijkt het me dus geweldig om te gaan paardrijden en een buitenrit te maken, maar ik zit met een ding. Zelf rijd ik inmiddels 10,5 jaar en heb een eigen pony die ik zelf heb opgeleid en uitbreng in Z1 wedstrijden. Ik kan dus wel goed rijden (dit klinkt zo arrogant he bah :( ) maar ik wil dus weten of er mensen zijn op bokt met ervaring en of het de moeite waard was en zoja waar ik dan moet gaan rijden :)
Ik hoop dat iemand me advies kan geven!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 06:15

Ik ben jaren geleden op curacao geweest en er was toen een wedstrijd gaande. Mijn toenmalige vriend was toevallig ook paardengek en we zijn gaan kijken. ~Waar je kunt rijden weet ik niet echt, maar je vindt het vanzelf als je er bent. Enige tip die ik je kan geven..
Ga lekker vroeg in de ochtend want het wordt erg snel heel warm!

MarianneSt

Re: Paardrijden Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 06:44

Ik heb inderdaad al wel wat adressen gevonden en morgen gaan we ook ergens kijken, maar ervaringen van andere mensen zijn toch altijd fijn.
'S ochtends rijden had al mijn voorkeur, het wordt hier inderdaad erg snel erg warm.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 06:54

Ik was destijds op een manege maar ik weet echt niet meer waar precies. Het is zo lang geleden intussen. Maar ze zijn er wel en ik hoop dat je er een vindt en een leuke rit kan maken. Veel plezier alvast

MarianneSt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 07:18

Dankjewel! :)

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 07:59

Finca Casju, richting Willibrordus! Een super mooie, nieuwe stal, met leuke en goed verzorgde paardjes. Ze maken vanuit hun stal mooie ritten richting zee, door de mooiste natuur. Kijk maar eens via Google en anders hebben ze ook een Facebook pagina.

MarianneSt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 15:16

Dank je, die zal ik onthouden!
Heb je zelf daar gereden?

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:24

Ik heb altijd bij rancho alegre gereden, tot 4 jaar terug. Vond ik super leuk! Niet dressuurmatig maar lekker buitenritten en crossen!

MarianneSt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 15:50

Vandaag ga ik daar ook even kijken en informeren!

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:21

Die stal is van een vriendin van mij en voordat ze daar zaten reed ik er weleens eentje bij. Hele leuke dieren hebben ze nu staan.