Fijne vorm cap. Maar van dat air merk je weinig. Bloedheet. En zet hem op met mn wedstrijdhandschoentjes en ook meteen na rijden af want erg besmettelijk. Krijg er veel positieve reacties op.
Esmee_RS
Geplaatst: 30-07-14 23:30
vencedor schreef:
Fijne vorm cap. Maar van dat air merk je weinig. Bloedheet. En zet hem op met mn wedstrijdhandschoentjes en ook meteen na rijden af want erg besmettelijk. Krijg er veel positieve reacties op.
Hoe bedoel je? Dat 'ie snel vies word?
Louise1990
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-14 23:32
Nou, die cap van Dinja (hoop dat ze het niet erg vindt dat ik haar foto gebruik) is volgens mij wel van stof en helemaal mat zonder Swarovski gedoe enzo. Daarom vind ik hem juist zo mooi. Simpel maar toch opvallend. Ik ga het haar anders zelf vragen haha.
Louise1990
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-14 23:34
Het zou die HKM air best wel eens kunnen zijn idd. Mooi want ik had een cap van 500,- verwacht. Meevallertje. Nu nog van dat mooie lange haar erbij haha
Laatst bijgewerkt door Louise1990 op 30-07-14 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is gewoon van suede dus inderdaad vlug vies en dus zo goed als niet te poetsen. En weet wel zeker dat het de hkm speed air is deze foto s al eens eerder gezien.