Wie wilt er mee paardrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zebrapaard0

Wie wilt er mee paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 19:16

Hallo!

Ik ben Janine, 21 jaar. Ik vraag me af of er iemand is die met mij mee wilt op paardrijden bij een manege?
Ik heb zelf 7 jaar op paardrijden gezeten en ben er sinds 4 jaar mee gestopt. Nu wil ik weer gaan paardrijden, maar ik vind het zo stom om in m'n eentje naar een manege te gaan :(. Mijn vriendinnen hebben niks met paarden. Ik zoek iemand die mee wilt op paardrijden in de omgeving zuid-holland/westland/maassluis? Misschien is er iemand die in het westland op paardrijden zit en mij kan vertellen wat een leuke manege is?

xx

Urion

Re: Wie wilt er mee paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:30

Hoi,

Ben je in het bezit van een rijbewijs? Ik ben opzoek naar iemand die mijn pony wilt verzorgen tijdens mijn zwangerschap. De pony staat in IJsselmonde en is een leuke pony om weer op te beginnen met rijlessen. Wie weet is het wat voor je.

zebrapaard0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 19:48

Hoi,

Lijkt me erg leuk! Alleen ik vind Ijsselmonde net iets te ver weg.. Maar goed idee om eens te kijken of ik een verzorgpony/paardje kan vinden!

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:02

Ja zou ik wel doen. Misschien kun je er dan privelessen bij nemen, leer je meer van dan terug gaan naar een manege.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:10

Het is niet de bedoeling op meerdere plekken dezelfde topic te openen, ik sluit daarom dit topic.