Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

karuna schreef:Je hebt mijn hoofdmaat en daar zijn wel petjes voor te vinden. Geen idee of die ook in paardenmerk te krijgen zijn trouwens. Ik heb er een van een engelse pub en twee gekregen (een van een paardenvitaminemerk dat niet meer bestaat en een van de luchtmacht) waarvan ik het merk niet ken. Dus daarin kan ik je niet helpen. Alle drie hebben een extra grote klep omdat mijn ogen geen fel zonlicht kunnen verdragen, ik woon er dus zo ongeveer in.![]()
Wel weet ik dat een pet met klittenband verstelling vaak beter zit bij een klein hoofd dan die met een metalen sluiting. De goed passende muts die ik heb is van horseware trouwens, misschien dat die ook petjes hebben.

Seltje schreef:Heb je al eens gezien wat een lelijke kleuren die kinderpetten hebben? En vaak is de klep ook smaller, laat dat laatste met mijn lichtovergevoelige huid echt geen goed plan zijn.
. Probeerde alleen maar te helpen.. Ik ben ook geen petten-expert, zei alleen maar wat in me opkwam.