Hallo, ik had voor dit jaar een paardrijtrektocht geboekt bij pradis.fr, aangezien ik daar vorige zomer ook naartoe ging en heel tevreden over was. Door vervelende omstandigheden ben ik eind augustus echter niet meer vrij, waardoor ik nu een nieuwe paardrijvakantie zoek begin augustus of eventueel begin september. Ik heb dit forum al wat doorgelezen maar het is echt moeilijk om op deze data nog plaats te vinden als je zo laat boekt. Heeft er iemand nog tips voor een leuke, veilige paardrijvakantie in het buitenland? Liefst Nederlandstalig maar ik spreek ook goed Engels.
Ik heb een super trektocht in Turkije gemaakt in juni. Geboekt via www.trailfinders.nl Weet alleen niet of je nog last-minute kunt boeken.
ElsieSmets
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-14 12:11
Trailfinders, Hippotrek en al die gelijkaardige organisaties ken ik al, maar ik boek liever rechtstreeks bij de mensen zelf, zoals bij Pradis. Maar bedankt voor je reactie!
net terug van (mijn 4e) paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure, www.paardrijvakantie.com heerlijke week gehad bij Erica en Edwin (Nederlanders): hartelijke mensen, geweldige paarden, heerlijk eten en een prachtige omgeving. In overleg is er veel mogelijk! Mocht je vragen hebben, stel maar ! (in mijn onderschrift vind je een verslag van 2 jaar geleden, deze week wil ik een verslag van afgelopen week maken!)
mail is wel het makkelijkst. Anders kan je ook nog bellen of domaine equestre centaure op facebook liken en via daar contacten kan ook denk ik! ben benieuwd hoe of wat! Hou je me op de hoogte?
Misschien is dit wat voor je, trektocht in nederland over de salandse heuvelrug, wij hebben nog een paar plekken vrij in het weekend van 22/8 tm 24/8, kijk eens op onze website, www.trekkersteam.nl. We horen graag van je, mvg Tini en Jorien.
Athelas
Geplaatst: 12-08-14 20:06
Ik ben bij Domaine du Menil geweest. Het is erg leuk en je rijd alleen maar buiten. Maar ik denk dat je als je een last Minute paardrij vakantie zoekt niet geschikt is (werschijnlijk is het al vol) maargoed, hopenlijk heb je er wat aan (en anders voor volgend jaar ofzo, of voor ooit )