Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Larissajulia schreef:misschien de andere kant op sturen als hij dat doet?
Jeffcha schreef:Kun je niet op een andere plaats rijden, zodat ze haar paardenvriendjes niet ziet en er heen galopeerd en wild gaat doen? Dus gewoon een rustig plekje waar ze alle aandacht bij jou moet houden?
CharlotteJay schreef:gewoon even laten merken wie de baas is
Believe schreef:Ik zou gewoon even net voor die hoek wanneer ze wilt stoppen even goed aansporen zodat ze er niet langs gaat, als ze het wel doet gewoon echt even een schop geven zodat ze weet dat ze dat niet weer moet flikken.
Citaat:CharlotteJay schreef:gewoon even laten merken wie de baas is
Zweepje, een shop geven zorgt er alleen voor dat hij gaat bokken. Niet dat ik er al ooit ben afgevallen, maar heb dat bokken niet graag.
RainbowDance schreef:die 2 anderen zijn niet van mijn kennissen, dus dat gaat niet.Is het niet mogelijk dat de paarden even op een ander stuk/op stal gaan als jij gaat rijden ?
RainbowDance schreef:Okee, ik weet niet hoe het paard zelf is kwa karakter enz. en hoe hij dan doet maar ik denk idd dat het ook wel fijner voor hem is. (als ik het zo hoor) Maar al ga je nog (een keer) in die bak rijden moet je gewoon streng blijven, misschien rondje door de bak om te verkennen en te laten zien dat er niets is.
Verder nog veel succes en plezier !