Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) SavannahdB schreef:Dankje voor alle reacties!! ik zal morgen even een paar winkels afstruinen.
Maar wat voor shirtje moet je eigenlijk aan tijdens het rijden, moet het echt speciaal uit een ruitersport zaak komen? Ik zag dat 9 vd 10 keer polo's worden gedragen, of shirtjes met heel groot het merk erop, maar ik ben daar persoonlijk niet zo gek op.
Zou ik gewoon een van mijn hardloop shirtjes kunnen gebruiken? Ik kan mij daar namelijk heerlijk in bewegen.
SavannahdB schreef:Dankje voor alle reacties!! ik zal morgen even een paar winkels afstruinen.
Maar wat voor shirtje moet je eigenlijk aan tijdens het rijden, moet het echt speciaal uit een ruitersport zaak komen? Ik zag dat 9 vd 10 keer polo's worden gedragen, of shirtjes met heel groot het merk erop, maar ik ben daar persoonlijk niet zo gek op.
Zou ik gewoon een van mijn hardloop shirtjes kunnen gebruiken? Ik kan mij daar namelijk heerlijk in bewegen.
Houd er rekening mee dat de shirtjes vies kunnen worden en dat paarden dieren zijn die wel eens wat kapot kunnen maken. Ik zou geen risico's willen nemen met mijn dure hardloopshirts.