Stalling voor 1 week omg. Hilvarenbeek-Tilburg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pluisje_666

Stalling voor 1 week omg. Hilvarenbeek-Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 13:11

Hallo allemaal,

We gaan op vakantie en ik neem mee...mijn paard.

Maar..dan moet paardlief wel een plekje hebben. Vriend en ik slapen op SafariCamp Beekse Bergen en nu zoek ik voor de periode van 26 t/m 31 augustus stalling op fietsafstand.

Wie o wie kan mij aan een adresje helpen? Ik heb al meerdere maneges in de omgeving een email gestuurd, maar helaas weinig reactie.

Het is wel de bedoeling dat paardje overdag buiten kan en snachts binnen. En het liefst vol pension (het is natuurlijk wel vakantie he :D ). Maar als er wel gevoerd wordt en ik moet zelf mesten is dit ook geen probleem.

Ik hoop dat iemand voor mij de gouden (plek) tip heeft!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 13:18

Je kunt de Bedouinehoeve proberen in Middelbeers..

Oeps zie nu fietsafstand,, hmm heel kort bij is het niet maar het is denk ik wel te fietsen.

nikkietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 13:24

Tegenover de beekse bergen aan de tilburgseweg zit een pensionstal. Ik weet alleen zo de naam niet. Maar dat is op de fiets zeker te doen, misschien zelfs nog wel te voet.

Pluisje_666

Re: Stalling voor 1 week omg. Hilvarenbeek-Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 13:19

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal even zoeken.

Nikkietjuh, je kan me toevallig niet het hele adres geven? Ik vindt wel wat dingen via mijn vriend google maar niet echt een pensionstalling :(

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:27

Laatst bijgewerkt door A_nouk op 31-07-14 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:31

huub harbers zit er het dichtste bij, die zit er nog geen kilometer vanaf, stal veldhof is andere kant van hilvarenbeek, maar wel beter naar mijn mening

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:30

Stal Veldhof is inderdaad een goede pensionstal. Ik weet alleen niet of ze ook vakantieverblijf voor paarden hebben

Pluisje_666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 17:11

Omdat harberts dicht bij de camping schijnt te zitten wou ik die toch eerst proberen. Kan via Google niet echt iets vinden, uiteindelijk gebeld met een nummer wat ik dacht dat juist was. Ik denk dat die mevrouw vaak gebeld wordt want op niet al te vriendelijke toon werdt mij verteld dat ik een ander nummer moet bellen. Iemand de juiste contact gegevens voor mij?

Veldhof is volgens mij ca. 20 min fietsen dus die is waarschijnlijk mn alternatief :)