Veel mensen die wedstrijden rijden, lijken foto's van hun proeven erg te waarderen. Maar wat het nadeel is, fotografen (wat ze goed recht is) verkleinen de foto's flink en zetten er een groot logo op.
Even duidelijk; hier geef ik ze absoluut gelijk in!!
Nu was onze vraag, aangezien al het apperatuur toch al aanwezig is, is er behoefte aan foto's direct op het terrein zelf af te kunnen laten drukken?
Dit zijn natuurlijk geen canvassen van 100cmx30cm, maar wel op hoogwaardig fotopapier. Wat zouden jullie dan bijvoorbeeld willen betalen voor een foto op afdruk 20x30?
Idee van een soort 'kraam';
Computer in verbinding met de camera waar de foto's direct naartoe gestuurd worden, kunnen mensen dus hun startnummer doorgeven en dan worden de foto's opgezocht. Foto's zijn dus op origineel formaat en zonder logo te zien. Deze zijn niet te kopiëren of te publiceren. Want het bestand is niet gepubliceerd. Hier kan een keuze gemaakt worden van eventuele nabestelling(en). Als dit niet aanwezig is kan het gewoon achteraf opgestuurd worden.
Ik vroeg me af of dat hier interesse in is?
Ik weet dat dit allemaal nog met de organisatie geregeld zal moeten worden, alles is een schets!!! De zakelijke kant richting organisatie hoef ik geen reactie's op.
Als het onduidelijk is, excuus. Graag dan even melden

Sorry Mod's als het verkeerd staat, wist niet zeker of het hier of bij de FK geplaatst moest worden.
.
prijzen liggen van de meeste hier ook rond 10 euro (13x18) en 15 euro (20x30).