Als je een wedstrijd rijd en je wordt elke keer 2de 3de weer eens 2de ligt dat dan aan de pony of toch aan jezelf. Ik heb 4 wedstrijden gereden en toen werd ik 2de en 3de en dat waren op hele lieve pony's maar toen pakte ik ren moeilijkere en toen ging het voor geen meter.
Claudxx
Geplaatst: 24-07-14 22:01
Geen van beide. Het ligt aan de combinatie en de concurrentie
De meeste fouten liggen aan de ruiter en daardoor is het belangrijk dat je je hele leven aan je eigen rijvaardigheid blijft werken. De combinatie paard/ ruiter is idd ook heel belangrijk want hoe beter jullie elkaar verstaan, hoe harmonieuzer de proeven worden. De concurrentie op de dag zelf is ook een factor maar probeer vooral in functie van jezelf te rijden: focus niet op de plaats in het klassement maar op de punten, daaraan kun je zien of je vorderingen maakt.
Ik vind het heel erg knap dat je steeds 2de of 3de worden. Denk dat er veel jaloers op jouw zijn, omdat je zo hoog eindigt. Komt vanzelf wel een keer dat je 1ste wordt.
Plaatsing ligt m.i. aan de concurrentie. Punten die je krijgt daarentegen liggen grotendeels aan jou rijvaardigheid en natuurlijk speelt de combinatie die je vormt met je pony daar dan ook in mee.