Oude kaarten Veluwetrail en knooppunten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Oude kaarten Veluwetrail en knooppunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 07:40

Een aantal weken geleden heb ik bij de stichting Hippische Toerisme Nederland het Veluwe Trail boekje gekocht. Met een vriendin heb ik de dagtocht in Epe gereden. Omdat het bij de kruizingen niet overal duidelijk was welke richting we op moesten (Soms kruizen de route vanwege 8-vorm), wilde ik gebruik maken van de knooppunten, echter waren deze niet op de kaart afgebeeld. Ik had een extra kaart van Epe met de knooppunten erbij maar om constant de routes op elkaar te leggen te paard is lastig en de kaarten kwamen ook niet altijd overeen. Tevens heb ik met GPS gereden. Nu zag ik dat de Veluwe trail boekje uit 2005 kwam en toen waren er nog geen knooppunten. Omdat we vele kilometers omgereden hebben, ik dus een te oud boekje heb ontvangen, waarvoor ik 22,50 euro heb betaald, vraag ik mij af of er geen recenter boekje is, inclusief knooppunten. Onze teleurstelling was groot, aangezien ik op deze manier dacht de route goed te kunnen vinden. Weet iemand of er een recenter boekje is, want ik vind een bedrag betalen van 22,50 euro voor te oude kaarten zonder knooppunten eigen een beetje veel.

racebiet

Re: Oude kaarten Veluwetrail en knooppunten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 22:15

ik weet niet zeker of het gewenste gebied beschikbaar is, maar kijk eens op ruiterenenmennen.nl, daar kun je zelf knooppunten aan elkaarplakken, kaartjes printen en gps routes downloaden, gratis en voor niets. Misschien heb je er iets aan

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 23:08

Hartelijk dank voor de tip!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 10:14

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:57

racebiet schreef:
ik weet niet zeker of het gewenste gebied beschikbaar is, maar kijk eens op ruiterenenmennen.nl, daar kun je zelf knooppunten aan elkaarplakken, kaartjes printen en gps routes downloaden, gratis en voor niets. Misschien heb je er iets aan

Ja, volgens mij is die routeplanner van hun, behoorlijk actueel.
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =416#stap4

:D En zoals racebiet schrijft, helemaal gratis :D.

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 16:07

Allemaal bedankt. Links en kaart werken erg goed.