Vakantie met paard in Hoek van Holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Vakantie met paard in Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 13:26

Hallo Bokkers,

Ik zou graag met mijn paard en mijn shet een weekendje naar een oude vriendin willen die in hoek van holland woont. Nu heb ik net pensionstal zee en duin gemaild maar hoor net dat ze niet meer bestaan :(. Nu hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Wat ik zoek:
* Waar ze veel buiten kunnen
* Waar er een huisje of iets vlak bij is om te overnachten (tentje is helaas niet mogelijk helaas)
* Niet te duur mijn budget is 100,- voor 2 personen (2de persoon kan misschien iets bijleggen)
* op loop afstand van strand
* Waar we een weekendje kunnen blijven (3 dagen en 2 nachten)

Ik hoop dat jullie iets weten. Mijn paardjes zijn heel sociaal naar anderen. Ze willen totaal geen baas zijn en accepteren alles van andere paarden. Zullen niet terug slaan/bijten als dat bij hun gebeurd maar ze gaan dan altijd 'weg'

Vragen mogen gesteld worden. Ik wil het liefst geen reacties van mensen willen geen vreemde paarden bij die van hun want zo iets zoek ik niet, als iemand dat niet erg vind vind ik het ook goed maar hoeft niet. Ik wil alleen reacties waar ik iets aan heb.

Zovast bedankt allemaal :)

Anoniem

Re: Vakantie met paard in Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:58

Voor dat bedrag ga je dat echt niet vinden :n

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 14:08

Yvank_ schreef:
Voor dat bedrag ga je dat echt niet vinden :n

Wat zou ik dan ong neer moeten leggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:11

Gemiddeld huisje is vaak voor een weekend al rond de 300/400 euro

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:59

Google voor een huisje eens op vakantiepark vlugtenburg en voor een stal eens naar manege noordland.
Beide zitten in s gravenzande maar op echt een paar 100m van hoek van holland af.
Met het budget ga je het inderdaad niet redden.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:06

Met je budget zal je het hier niet gaan redden, zee en duin was wel heel leuk geweest maar verder zou ik hier zoiets niet weten in de buurt...
Ik woon zelf in Hoek van Holland, maar er zijn hier weinig stallen waar je in de buurt kunt slapen, je paard kunt stallen en waar ze ook nog veel buiten komen! Succes met zoeken!

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 22:06

Quarterh0rse schreef:
Google voor een huisje eens op vakantiepark vlugtenburg en voor een stal eens naar manege noordland.
Beide zitten in s gravenzande maar op echt een paar 100m van hoek van holland af.
Met het budget ga je het inderdaad niet redden.

Ik ken het beide heb een paar keer bij Noordland gereden met vrienden die daar reden. Het vakantie park stonden we toen :P Ik dacht dat bij manege noordland geen vakantie paarden mochten staan :')

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:18

Bel ze even en je hebt een antwoord :-)