Ik ben op zoek naar Sita 2, de moeder van mijn Wietje. Sita is een importmerrie (info over haar verleden is ook welkom) die jaren in Duizel heeft gestaan, daar 2 veulens gekregen heeft, Victor (met zijn eigenaresse heb ik nog contact) en mijn eigen fok Wietje, waarna ik haar uit het oog verloren ben.
De oude eigenaar heeft mij verteld dat ze ineens exceem kreeg en dat hij haar toen naar Best verkocht heeft. Ik vermoed dat het exceemverhaal klopt, ze had het nog niet toen ik haar dagelijks zag, maar Wietje heeft het ook. Ik heb dus ook geen idee hoe erg ze het heeft. Of het ook klopt dat ze naar Best is gegaan weet ik niet. Ook als ze bij de slager is beland zou ik het graag weten.
- Sita 2.
- ICS nl papier.
- 01-01-1997.
- Bruinbont, noemde de eigenaar zelf altijd driekleur.
- Importmerrie.
- Minimaal 2 nakomelingen, er schijnt ook nog bij een eerdere eigenaar een vosbont veulen mee gefokt te zijn, ik zou het ook leuk vinden daar wat van te horen, maar daar heb ik verder helemaal geen info over.
- 3 fijne basisgangen + telgang-aanleg, waarschijnlijk is de telgang-aanleg niet vermeld.
- Bereden en ingespannen, ook voor de ploeg.
- 4 witte benen, zwarte staart met witte pluk in het midden, witte manen, zwarte voorpluk, brede witte bles over beide neusgaten, bruine ogen en bruin platenbont getekend.
Linkerkant.

Rechterkant.

(Lekker drachtige buikjes..
)Hoofdje.
Achterkant.
Alle info is welkom! Als ze nog leeft wil ik heel graag weten hoe het met haar gaat, en zou ik het leuk vinden om een keertje langs te komen als dat mag, maar indien de eventuele nieuwe eigenaar hier geen prijs op stelt neem ik daar genoegen mee en ben ik niet zo iemand die gaat blijven zeuren enz.
Alvast bedankt