Leder vet of olie hoeft niet heel duur te zijn misschien hebben ze het ook wel bij de action of een andere goedkope winkel bij de action hebben ze wel leder doekjes om het leer te reinigen
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-14 23:37
Dat word hem helaas niet ik heb er geen geld voor dat spul en me ouders willen ook niks lenen aan me
@dizzy505 ik ga wel bij de action een keer kijken weet je toevallig hoe dat spul heet
kan het ook toevallig met schoenvet ofzo
Dizzy505
Geplaatst: 19-07-14 23:39
De doekjes bij de action heten volgens mij gewoon leder doekjes het is een soort van pakje net zo als waar baby doekjes in zitten en dan in het bruin
Pandameisje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-14 23:40
Dizzy505 schreef:
De doekjes bij de action heten volgens mij gewoon leder doekjes
dankje voor de tip maar me jophurs zijn helemaal uit gedroogt weet je toevallig of het met schoenvet of iets anders kan?
Met schoenpoets kan je het ook mee verzorgen! Bij dr action heb je voor 55 cent een potje schoencrème en voor 75 cent leder poets doekjes! Hoppakee, nog voor geen 2 euro klaar!
Bij de action heb je doekjes speciaal leer. Ik gebruik die meestal voor een wedstrijd. Je kan ook gewoon schoenen poets kopen in de kleur van je laarzen. Heb ik ook een keer gedaan, ze leken weer net nieuw.