Gezocht! Shetjes V.D. Tolberg/V.D. Uitweg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Gezocht! Shetjes V.D. Tolberg/V.D. Uitweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 20:56

Hallo Bokkers,

Mijn opa fokte mini en kleine maat shetjes. Omdat hij is overleden zijn alle shetjes verkocht. Ik wist hier niets van want had nog maar weinig contact met hun i.v.m. prive redenen. Ik zou dit wel graag maar werd gehinderd.

Ik ben nu opzoek naar een shetje van mijn opa omdat ik bijna niets meer van hem heb. Ik heb op mijn 3de een shetje van hem gekregen (Nardo V.D. Tolberg - ruin) Ik zou graag in zijn voetsporen treden en ik zou het geweldig vinden als dat kon met een shetje van hem. Ik heb veel over voor een van zijn shetjes want het betekend echt veel voor mij.

Ik weet niet waar ze heen zijn gegaan. Mijn oma dacht dat ze naar de handelaar zijn gegaan maar is hier niet zeker van. Ze hebben nog 1 shetje omdat dat mijn opa's lieveling was maar die willen ze helaas niet aan mij afstaan. Mijn vader en oom willen er niets over kwijt en mijn oma is dement waardoor ze het niet meer weet.

Ik weet dat ik heel weinig info heb maat toch zou ik graag horen als u een shetje van hem heeft. U heeft hem niet persee te koop hebben staan maar vind het ook leuk als ik weet dat ze het goed hebben. Ook zou het mij leuk lijken om met alle mensen die een shetje van mijn opa hebben een fotomeeting te organiseren.

Ik hoop dat het toch duidelijk is maar als u vragen heeft mag u die natuurlijk stellen. Zovast bedankt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gezocht! Shetjes V.D. Tolberg/V.D. Uitweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 21:34