Hoihoi! Komen er hier mensen toevallig uit kamperland of omg ? Ik zoek een manege waar je een strandrit kan maken kan me iemand helpen ! Ben geen beginneling Komen er hier toevallig mensen uit kamperland
Toen ik een aantal jaren geleden naar Kamperland ben geweest heb ik een aantal x een strandrit gemaakt bij een manege van de Roompot. Was hier zeer tevreden over, nette stallen en paarden zagen er vrolijk en verzorgd uit. Volgens mij is deze nu helaas dicht maar je zou het kunnen checken voor de zekerheid.. Daarna ben ik een x naar het Ponyhof in Aagtekerke geweest, stukken minder verzorgd allemaal, maar in principe wel te doen.
Ik kom wel uit Zeeland ja, kamperland is vrij dichtbij voor mij maar ik ben verder niet zo thuis in de maneges die strandritten organiseren. Manege Grol in Renesse zou je eens kunnen kijken. Ben vanuit daar met m'n eigen paard eens een strandrit wezen doen maar hoe zij t zelf organiseren weet ik niet. Renesse is vlakbij kamperland op zich, net aan de andere kant van de Oosterschelde kering
Iets verder naar het zuiden, manege de eendracht is ook leuk. Ik ben daar jaren terug eens geweest en ze hebben pittige paarden.
Annamarie05
Geplaatst: 20-07-14 20:17
Bij Western Trail Zeeland in Biggekerke. Een leuke strandrit van ruim 2 uur op goed getrainde westernpaarden. Dit in kleine groepjes (max. 4 personen). Erg leuk om te doen.
pien_2010
Geplaatst: 20-07-14 20:19
Eendracht vlak na Vrouwen polder doet strandritten.