,Hoe valt het cashel crusader vliegenmasker?
Het gaatom een tinker met een redelijk groot hoofd, normaal heeft ze maat full, moet ik dan de Warmblood of maat Horse hebben, iemand die weet hoe de maten vallen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,
. pien_2010 schreef:Full bestellen, die hebben wij voor onze merens met een groot hoofd. De Cob hebben wij voor onze merens met klein hoofdje. Beiden passen goed.
ALLEEN, wij hebben eentje om mee te rijden, en die gaat nu al na paar keer kapot. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het vliegenmasker voor op de weide.
Maris schreef:Volgens mij staat er op internet een heel schema met allerlei maten van deze maskers. Dan kan je alles precies nameten voor je paard !
edit: zie hier http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ductID=649 en dan klikken op de button van maattabel.
, dan maar even afwachten tot ik kan meten. EmptyWords schreef:pien_2010 schreef:Full bestellen, die hebben wij voor onze merens met een groot hoofd. De Cob hebben wij voor onze merens met klein hoofdje. Beiden passen goed.
ALLEEN, wij hebben eentje om mee te rijden, en die gaat nu al na paar keer kapot. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het vliegenmasker voor op de weide.
het masker voor op de wei gebruik ik nu voor het 3e seizoen