Schockemoehle rij jasje Hurricane probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

proudmama

Schockemoehle rij jasje Hurricane probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 17:09

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die een probleem met het schockemoehle rij-jasje Hurricane hebben .
Vorig jaar heeft mijn oudste dochter een mooie grijze gekocht en aangezien we veel paardrij spullen hebben van schockemoehle dachten wij dat dit ook wel goed zou zijn, ook omdat hij €199,- kostte best aan de prijs dus.

Echter na 4 wedstrijden mocht hij wel schoongemaakt en heb ik hem juist om problemen te voorkomen naar de wasserij gebracht.
Hij is daar keurig op 30 graden gewassen en nat opgehangen om te drogen zoals voorschrift.
( en ja ik weet dit zeker, ik kom er al 30 jaar , eerlijke mensen, die toe zouden geven als ze iets verkeerd zouden doen en zijn verzekerd )

Bij het opdrogen zag men bij de wasserij al het probleem ontstaan. Het band wat over de naden is gestikt om waterafstotend te zijn, begon hard te worden en in elkaar te trekken.
Toen ik hem kwam halen , liet men mij het meteen zien, de stof van het jasje was nog perfect maar de naden zijn hard en bij elkaar getrokken.
Het is niet meer te dragen, tenzij je dat harde band eruit haalt, maar dan is de vorm weg.

Ik ben teruggegaan naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe mee, maar de band in dat jasje was eigenlijk meteen al harder dan normaal.

Daarop heb ik de vertegenwoordiger van schockemoehle van Nederland en België een mail gestuurd en mijn verhaal gedaan.
Volgens hem heeft hij zelf zo een jasje en geen problemen mee, en ook nooit wat over gehoord !?
Ik moest het maar regelen met de winkel waar ik hem vandaan had.
Helaas die winkel was inmiddels opgeheven en de eigenaar heeft nog wel voor mij contact opgenomen met deze man , maar kreeg alleen als antwoord dat zij het maar op moest lossen....

Van een andere paardrij-winkel waar we inmiddels een rij-jasje ( van een ander merk) hebben gekocht, hoorden wij dat schockemoehle normaal gesproken dit soort dingen goed oplost.

Dus vraag ik mij af, wat is er aan de hand? Is er iets serieus mis , maar willen ze dat niet erkennen?

Wie heeft er nog meer problemen met dit jasje ( gehad )?

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 09:21

Inmiddels nog maar een keer contact gehad met de vertegenwoordiger, die zegt nu wel contact te hebben gehad met de reklame- afdeling maar nooit over problemen heeft gehoord.
Jammer dat hij daar nooit iets over bericht heeft....
Verder zijn ze niet van plan iets te doen want inmiddels gaat het om een "oude zending".
Nou bedankt dan, veel geld weggegooid.....
In ieder geval wat mij betreft slechte reklame voor dit bedrijf, en ik bedenk mij nu wel 2x voor ik weer iets van dit merk aanschaf .

Ratjetoe

Re: Schockemoehle rij jasje Hurricane probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:33

Ik zou er nog een mailtje naar Duitsland zelf aan wagen. Aangeven dat ja al veel producten hebt van het merk en daar zeer tevreden over bent en het daarom zo jammer vindt dat de vertegenwoordiger een dergelijke reactie geeft.

Het zou mij niet verbazen als ze helemaal niet op de hoogte zijn van jouw klacht en er wel iets mee gaan doen!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 10:24

Zit wat in :)
Want de vertegenwoordiger rade mij dit af want ik zou dezelfde reactie krijgen op het hoofdkantoor volgens hem.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:32

Nou dan zou ik er juist een berichtje aan wagen!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 23:34

Helaas schockemoehle heeft totaal niet gereageerd op mijn bericht.
Wat een ontzettend slechte service !!!
Zit nu met twee onbruikbare dure rij-jasjes

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:43

Hebben ze een facebook? Zou daar eens enkele dagen wat spammen over dit probleem

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 10:22

Bedankt voor de tip ! Ik was daar nog niet opgekomen :+
Ik heb daar nu inderdaad een bericht op geplaatst, en hoop nu op een reactie