Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bambi1995 schreef:als de artrose erger word dan mag ze met pensioen! Ik denk toch echt niet dat stappen aan de hand kwaad kan dat is het zelfde als dat ze in het land loopt. Als ze een keer druk is in het land dan gaat ze als een gek het lijkt net een 5 jarige. Paarden doen toch niet zo debiel als ze pijn hebben?

Bambi1995 schreef:als de artrose erger word dan mag ze met pensioen! Ik denk toch echt niet dat stappen aan de hand kwaad kan dat is het zelfde als dat ze in het land loopt. Als ze een keer druk is in het land dan gaat ze als een gek het lijkt net een 5 jarige. Paarden doen toch niet zo debiel als ze pijn hebben?
Bambi1995 schreef:Er zijn wel paddocks maar daar gaat ze ook niet draven. Ja soms wel. als ik haar in een paddock doe gaat ze net zolang stil staan tot dat het tijd is om weer naar stal te gaan. Ze is vooral druk als ik er op zit met een stap ritje of aan de hand. Ze heeft me er laatste afgegooid tijdens zo'n stapritje, gewoon omdat ze zo super druk is.