Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel goed dat je naar dat bedrijf gegaan bent.Jammer dat ze zo laconiek reageerden. Ik weet niet of je voor zoiets naar de polie kan stappen?
)wwillemijn schreef:Helaas bestaan er zulke idioten. Ik had het van de week met een Motorrijder op een Harley, trekt naast mij even het gas open. Als er wat gebeurt ben je inderdaad zelf de sjaak, omdat het jouw dier is. Hoe banketstaaf het ook is dat het moedwillig gedaan wordt.
pfff
mischien niet de beste oplossing maar geen last meer gehad
Shirley schreef:Jij
Je wordt geacht kontrole over je dier te hebben en het bij je te houden.
Shirley schreef:Jij
Waarom ben je in eerste instantie trouwens afgestapt ?
Ieder zijn ding...Shirley schreef:Jij
Waarom ben je in eerste instantie trouwens afgestapt ?
Citaat:Artikel 5
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
XxSultanxX schreef:Ja ik ken het , hier doen ze dat ook .. voortaan kan je wel beter blijven zitten op je paard . Dan heb je net iets meer te vertellen .
Ik ben een keer aangereden , tracktor reed gewoon door ! En wij lagen in de sloot , ik woest toen we thuis waren ben ik er ff met paar vrienden langs geweestmischien niet de beste oplossing maar geen last meer gehad
![]()
Wij moeten ons aan de regels houden , maar hun ook !
tamaramt schreef:XxSultanxX schreef:Ja ik ken het , hier doen ze dat ook .. voortaan kan je wel beter blijven zitten op je paard . Dan heb je net iets meer te vertellen .
Ik ben een keer aangereden , tracktor reed gewoon door ! En wij lagen in de sloot , ik woest toen we thuis waren ben ik er ff met paar vrienden langs geweestmischien niet de beste oplossing maar geen last meer gehad
![]()
Wij moeten ons aan de regels houden , maar hun ook !
niet helemaal mee eens..
Sommige paarden kun je beter gerust stellen als je er langs staat afhankelijk vd situatie.
Ik ben ook wel eens afgestapt en aan de hand kreeg ik haar sneller gerustgesteld en kon ik haar meer vertrouwen geef. Als ik erop was blijven zitten weet ik zeker dat of we achterover geklapt waren of op hol waren gegaan.