Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Dat was de achterliggende gedachte. Als je nog snel even een paard in een bepaalde klasse start dat je dan als combinatie gewoon in die klasse zit
klumpertje schreef:Mag ik misschien een hele domme vraag stellen? Is het niet meer zo dat je de hoogst gezamenlijke klasse, en dan eentje terug mag starten? Dat is wel altijd zo geweest als ik het goed heb want ik heb vorig jaar op een onderlinge wedstrijd (waar ze de regels van de KNHS gebruiken) een Z2 paard gestart, zelf had ik net één keer Z1 gestart met mijn eigen paard, en dit andere paard mocht ik toen M2 starten...
Suzanne F. schreef:klumpertje schreef:Mag ik misschien een hele domme vraag stellen? Is het niet meer zo dat je de hoogst gezamenlijke klasse, en dan eentje terug mag starten? Dat is wel altijd zo geweest als ik het goed heb want ik heb vorig jaar op een onderlinge wedstrijd (waar ze de regels van de KNHS gebruiken) een Z2 paard gestart, zelf had ik net één keer Z1 gestart met mijn eigen paard, en dit andere paard mocht ik toen M2 starten...
Nou dit geldt landelijk bij de KNHS in ieder geval niet.
Lielle schreef:@klumpertje, dat is nooit zo geweest tot recent. Maar had jij met je eigen paard een wp in het Z1? Alleen dan is nl z1 de hoogst gezamenlijke klasse.
@klumpertje/suzanneF, sinds kort (april 2013 meen ik) mag dat dus wel.
Suzanne F. schreef:klumpertje schreef:Mag ik misschien een hele domme vraag stellen? Is het niet meer zo dat je de hoogst gezamenlijke klasse, en dan eentje terug mag starten? Dat is wel altijd zo geweest als ik het goed heb want ik heb vorig jaar op een onderlinge wedstrijd (waar ze de regels van de KNHS gebruiken) een Z2 paard gestart, zelf had ik net één keer Z1 gestart met mijn eigen paard, en dit andere paard mocht ik toen M2 starten...
Nou dit geldt landelijk bij de KNHS in ieder geval niet.

klumpertje schreef:Eigenlijk is het bij mij toen nog niet goed gegaan want had nog geen winst in het Z1 dus had zelfs M1 mogen starten dan. Je zet me aan het denken Lielle
Maar voor TS is dan het starten in de B als ze zelf en het paard beide L1 geklasseerd zijn dus geen enkel probleem lijkt me dan.