Goede jopper in kindermaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Smoethie

Goede jopper in kindermaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 21:09

Hallo,

Ik ben opzoek naar een fijne en vooral goede joppur.
Ik heb momenteel deze:
http://www.ej.nl/products/10000070/6100 ... P+4LR+KIDS

Maar die zijn na een jaar wel een beetje helemaal op ( zijn wel zeer intensief gebruikt) nu lopen deze joppurs echt fantastisch en twijfel ik sterk of dat ik niet dezelfde zal nemen, maar ik wil eigenlijk ook investeren in een goed paar joppurs die langer mee gaan dan een jaar.

Mijn maat is 35,5 en is dus vaak in kindermaat. Ik kan kiezen om 36 te nemen maar meestal passen deze net niet zeker als ze zijn uitgelopen en als ik er in de zomer geen dikke sokken meer in aan doe.

Wee er iemand een fijne joppur te vinden die of klein valt of in mijn maat laat het even weten :)

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:13

Als je d.m.v. Google op Jodphurs maat 36 zoekt dan vind je veel korte rijlaarsjes. Marktplaats is ook een aanrader. Mijn ervaring is dat jodphurs vaak wat groter vallen, dus kan je geen maat 35 bestellen? Is Ariat niets voor je? Super voetbed, goede zool, comfortabel.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:23

Hm de jodphurs uit je link zijn in mijn ogen eigenlijk de beste, zeker gezien het hoge draagcomfort.
Ik denk niet dat er leren schoenen zijn die bij zeer intensief gebruik langer mee zullen gaan.
Dan kom je eigenlijk bij rubberen uit, maar daar heb je haast geen steun aan en weinig comfort.

Onderhoud je ze wel regelmatig? Laten drogen, schoonmaken, laten drogen en invetten?

@Cil_ ze heeft dus al Ariat's :)

HannaHanna

Re: Goede jopper in kindermaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 23:05

Ik zou voor Ariats gaan, mijne gaan al zeer lang mee en nog steeds helemaal tevreden over al die jaren :)