Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BeauWertz schreef:het komt me erg bekent voor!!
misschien is er een hele kleine kans dat het een klophengts is.
mijn pown is ook een klopthengst en deed (doet) dit ook
onze oplossing was iedere paard/pony er een voor een bij laten en niet alleemaal in in keer
anneliesdj schreef:Hij is te bezitterig op je merrie, je moet ze apart koppelen.
Even kijken wat beter werkt, misschien eerst beide merrie's aan je eigen merrie koppelen en hopen dat zij ze in bescherming neemt als je ruin vervelend wordt. Maar beter is misschien ze met je ruin te koppelen als je merrie er niet bij is en dat een paar dagen zo te laten voor zij er weer bij komt.
anneliesdj schreef:Zolang jouw merrie bij de andere merrie's staat moet je niet je ruin ergens in de buurt zetten want die ziet het gebeuren en wind zich erover op, dikke kans dat de merrie's dan geen kans hebben en hij er meteen bovenop zit zodra je ze bij elkaar zet.
Het weiland van de merries ligt achter een koeienschuur en het weiland van de ruin er voor. Op dit moment staat de ruin nog op stal morgen gooi ik hem in het weilandje en dan bekijk ik wel even hoe hij zich daar gedraagt