Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miszblondiej schreef:Marie111 Ik bedoel de rek aan de zijkanten bij de enkels zonder veters.
Een zooltje is nog wel een idee. Heb niet echt een budget in gedachten vind het belangrijker dat het past.
CoRiNa1983 heb je enig idee wat voor prijs ik dan in mijn hoofd moet houden?
Marie111 schreef:Die paniekstoornis - heb je daar last van als je IN een winkel bent?
Misschien mag je - als je het van te voren even (telefonisch) uitlegt - wel buiten de winkel rustig jodhpurs passen?
Heb je nu vakantie? Ga dan eens vroeg op een ochtend - lekker rustig waarschijnlijk.
Succes
Joysieee schreef:Ik heb ook een smalle voet maar dan een grote maat (maat 40/41) en ik heb deze:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... dhpur.html
Ik vind ze echt ontzettend fijn en bij de tenen zijn ze ook smal. Ik weet alleen niet of ze ook in jouw maat zijn
miszblondiej schreef:CoRiNa1983 schreef:Ik weet alleen de prijzen bij lipica daar gaan de jopher vanaf €95. Maar er zijn ook andere merken petrie, derby enz. die op maat maken maar daar weet ik geen prijzen van
Heel erg bedankt moet dan alleen even zien te vinden waar ik moet zijn om ze op maat te kunnen laten maken.
miszblondiej schreef:Marie111 schreef:Die paniekstoornis - heb je daar last van als je IN een winkel bent?
Misschien mag je - als je het van te voren even (telefonisch) uitlegt - wel buiten de winkel rustig jodhpurs passen?
Heb je nu vakantie? Ga dan eens vroeg op een ochtend - lekker rustig waarschijnlijk.
Succes
Heb daar last van zo gauw ik het dorp uit ga dat is het hele probleem vandaar dat ik hier op het forum ook om advies vraag